Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

  1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

  1. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.

  2. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

  3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

  1. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3  Regulaminu lub wskazany przez Sprzedającego jeśli takowy podał.

Dodatkowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji zawarte w § 14 Regulaminu